به خاطر کی؟
عشق و نفرت
درباره وبلاگ


آنقدر پیش این و آن از خوبــــــــی هایش گفتم که وقتی سراغش را می گیرند شرم دارم بگویم تنهایــــــــم گذاشت

پيوندها
رز
R & SH & S
E.....L....I....A
رها
وروجک
نسیم
پاتریس چت
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و آدرس my-love86.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 29462
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
ღtinaღ

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
28 / 11 / 1390برچسب:, :: 20:7 :: نويسنده : ღtinaღ

پرسیدند به خاطر کی زنده هستی؟

با اینکه دلم میخواست با تمام وجودم داد بزنم به خاطر تو

بهش گفتم به خاطر هیچکس.

پرسید پس بخاطر چه زنده هستی؟

با اینکه دلم فریاد میزد به خاطر تو با یک بغض غمگین گفتم هیچ چیز,

ازش پرسیدم تو بخاطر چه زنده هستی؟

در حالیکه اشک تو چشمانش جمع شده بود گفت:

به خاطر کسی که به خاطر هیچ زنده است.



نظرات شما عزیزان:

farshid
ساعت0:40---5 تير 1391
منم به همه میگم بخاطر تینام زنده ام.بخاطرشم میمیرم.چون دوستش دارمو عاشقشم ای خدا تا کی دوری خدااااااااااااااااااااااپاسخ: قربونت برم عشقم زندگیم خیلی دوست دارم

شاهین
ساعت18:18---6 ارديبهشت 1391
دخمل سلام
اینا دل نوشته های خودته
ای ول خوشم امد
واقعاااااااااااااااااااااااا اااااانی خوشم امد
موفق وپیروز باشی


ثنا
ساعت23:31---10 فروردين 1391
آبجي جووووووووووووونم محشره


وبت فوق العاده ست جيگر من


سليقه ت بيستهههههههه


خيلي دوست دااااارم از ته ته ته دلم ميگم عاشقتم


مبارك باشه نفسم موفق بااااااااااشي


بووووس


مااااااااچ


مووووچ
پاسخ:یه دنیا ممنون اجی جونم فداتشم جونمی دیگه بووووووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: